helgen

hejhej, den här helgen har varit den bästa på länge kan jag säga. tog 2 bussen till heby igår då å när jag kom fram kom amanda och hennes mamma och hämta mej där. sen så åkte vi direkt hem till dom och vi hann faktiskt nt göra så jätte mycket innan maten, vi tog lite kort och så . men i alla fall så efter det typ spela vi wii. jag losa hela tin smart som jag är haha. men å andra sidan har ju faktiskt amanda spelat det tusen fler ggr än mej. såatte, lite fusk vare ;) sen så hitta vi på lite ett och annat tills vi skulle sova. eller ah vi gick och la oss vid typ halv tio men somna nt förens typ tolv haha. ibörjan höll amanda på att somna ifrån mej så jag gjorde allt för att hålla henne vaken typ. sen så när hon blivit pigg igen så vare jag som höll på å somna. men då fick jag nt sova för amanda hahaha! så vi låg uppe tills ungefär 12 eller nåt och bara snacka. sen vaknade jag vid typ nio imorse av att eliot skrek som tusan! och kunde nt somna om heller så jag ''väckte'' amanda som redan var halvt vaken enligt henne haha. efter ett tag gick vi upp och åt frukost. det blev mackor och te, helt okej. sen så fick vi nån tok idé att springa ut barfota i snön. och vi gjorde det. crazy som vi är ;) efter det började våra fötter att krampa typ haha! men lite får vi faktiskt skylla oss själva hah ;)) sen blev det att kolla på idol 2006 filmen tills dess att eliot kom in och ville se på teletubbies. så vi fick lov att flytta på oss och gå upp till amandas rum istället. men där fick vi nån flumattack eller liknande och satt och kasta nån kudde på varran tyyp. sen satt vi och tog upp massa gammla minnen också, och ojj vad vi har hunnit med sen i 5an! hihi. sen vare dags att åka hem. fick sjutts in till heby torg där jag tog 848an. sen så väl inne i stan gick jag till bikbok och köpte en tunika/klänning som jag kollat på ett tag. sen åkte jag dirr hem. men nu ska jag sluta skriva och ladda upp några bilder ifrån helgen istället. vi bjuuuder på dom!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0