kladdkaka

nu har matilda dragit hem, följde henne till bussen nyss. skol dagen idag har vart helt okej faktiskt, men orkar nt berätta i detalj. efter skolan drog jag, matilda å nathalie hem till mej och baka kladdkaka. hade bestämt sen förra veckan med matilda att vi skulle göre men sen haka natta på, men de gjorde inge tyckte jag iaf. efter ett tag så messa fredde och natta drog till skolan igen och mötte upp honom. så hon fick ingen kladdis haha. medans jag och matilda satte oss och glodde på andra avenyn på datan. seeen blev det kladdis :D och den var faktiskt riktigt kladdig, det gillar vi ! smällde i oss massa tills vi fick ont i magen haha , dumma som vi är. sen tillbringa vi resten av tiden vid datan tyyp. sen så tog hon bussen för nt så länge sen. å nuu orkar jag nt berätta mera så det får räcka för idag.



förresten:

Natta och jag hade en jävligt flummig matte lektion idag.
spelade in lite så vi bjuder väll på ett litet klipp här dårå.
bara för att vi är så ENORMT SNÄLLA.
ännu en film på sidan, fast jag filmar rakt med mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0