konversation från i tisdags

haha sitter och skarttar för mej själv åt en konversation vi hade i skolan i tisdags haha!
i seems like this:

Isak; hon kollar fett mycket på oss.
Jag & Matilda; vem då!?
Isak; hon tanten i bussen.
Matilda; då vinkar man! *vink vink*
(tanten börjar skratta)
Matilda; nu blev hon glad ! :D

HAHAHAH,
Förklaring: det kom en buss och stanna framför oss precis där vi satt. å tanten stirra nå fruktansvärt med sin sura blick/min. å de la Isak märke till, så blev det en sån där funny konversation :D haha!



kände bara för att bjuda på den, så skratta nu då för helvete! :D aja, nu ska jag klä på mej och sånna saker, vilket jag borde gjort för läänge sen igentligen men ah puss.

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: tack för att du bryr dig!!!:) jätte snällt. Nej men de är ju så de är.. Vänner bryter med varandra. Men detta? jag trodde inte på de heller. Men så visade de sig att personer jag trodde jag kände, kände jag inte ett dugg! haha skamligt. Hon tyckte vi glidit ifrån varandra så df avslutade hon hela vänskapen, så himla patetiskt, åså sa hon "den är meningslös så ingen idé att vara vänner mer" men då vet man ju vad de betydde för henne? INGET? så skrattretande. Kunde aldrig tro att hon var sån, men nu vet jag! ska föresten ta bort videon på youtube å allt. Tänker aldrig mer sprida runt den.

2010-04-22 @ 14:00:40
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0