lördag

sha sha, ligger i sängen med datan framför mej nu då.  är sjukare idag än vad jag var igår. och på tal om igår, så hittade jag clarityn tabletter under min säng igår haha? hade ingen aning om var dom kom ifrån eftersom jag har nt sånna. den första tanken som slog mej var om matilda hade tappat dom när hon var här sist när vi satt i sängen. men sen kom jag på att det var de nog nt, det måste vara filip som tappat dom sist han sov här. så blev tvungen att fråga han, och det var hans haha. aja då var det problemet löst iaf hah. just nu har jag iaf mega tråkigt, men jag antar att that's life när man är sjuk. håller i alla fall på att ladda ner massa låtar från youtube nu. venne om det är lagligt eller nt, men jag skiter i. sen måste jag ta tag i min design på bloggen också! ska göra om den helt. men vi får se när de blir.


xoxo
/em


Kommentarer
Postat av: 3lkah

http://www.youtube.com/watch?v=uYSKvU7jkFo

2010-04-24 @ 15:09:22
URL: http://switchit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0