skola och stan

sha sha.
dagen började med att jag vakna runt sju, gick upp då och gjorde mej iordning. sen iväg till skolan där jag träffa natta och fredde och även jossan en stund, trevligt. första lektionen var no. när den var slut mötte vi matilda vid sjuans bh. efter det fick vi reda på att vi skulle kolla på dogge doggelito som hade kommit till vår skola? haha helt sjukt. så vi pallrade oss iväg till aulan och satt där i typ lite mer än en timme och lyssna på allt han snacka om. men stolarna var ju så fan heller sköna! jag fick fett ont i rumpan haha! men i alla fall så spela jag in lite av när han rappa en låt utan musik. kanske lägger upp den videon här sen om ni är snälla ;) sen hade vi lunch så vi följde matilda till willys sen skulle hon vidare till nåt möte på sjukhuset or something. så jag, natta och fredde gick och käka. eller ah dom käka, nt jag. i matsalen träffade vi kim, rickard och sist men nt minst lilla nicke hahah. prata nt så värst mkt med dom, sa väll hej och så bara. sen träffa vi typ danielle, michelle och isabelle. snacka lite med dom sen drog jag, natta och fredde hem till mej för jag skulle hämta pengar och min kamera hahah fick nå ryck. ni känner ju mej ;) påvägen dit så typ precis utanför skolgården satt nåra killar och glodde på oss där vi gick, speciellt en utav dom. så jag sa till natta att det satt nån där bort som glodde på oss. när natta kolla så sa hon att det var emil haha. asso shiiet, kände nt igen han fan ;o aja shit the same. vi gick fram sa hej och fick cigg sen vidare hemåt. hämta grejerna och drog tillbaka till skolan. hade engelskan sen sluta vi. fett naajs! så jag, natta och fredde gick ner till stan och sen vidare till stadsparken. satt på bryggan ett tag och chilla. sen fick natta ryck och var tvungen att ha en cigg, så hon fråga typ alla som gick förbi och rökte haha. vi började gå mot slottet och köpte sen glass påvägen ner mot stora torget. natta började bli otålig för att hon nt hade cigg så vi messa emil men han hade inga kvar. tillslut fick hon sin jävla cigg av nån okänd så vi fick slut på tjatet hah. men å andra sidan var det mentol så hon var nt nöjd i alla fall haha. danielle kom ner med bussen och vi stog och snackade lite sen kom sjuan som jag tog hem. kan bjuda på några bilder från idag haha :)

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: natta

hahahahah fett fult det ser ut med min foundaisen! (stavning) xD aja jag e brun i ansiktet och vit på halsen xD puss<3

2010-04-19 @ 17:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0