svar till anonym

Jag loggar in på bloggen & vad ser jag?
jo någon feg jävel som kommenterat med anonymt.
kan man annat än skratta eller?
haha jag menar, kolla själva;




HAHAHAHAHAHAH! asså helt seriöst, jag skriver precis hur jag vill! och dessuotom är det väll nt mitt problem att du läser min blogg? sluta med det då om du nu tycker det är så irriterande att jag skriver som jag gör. jag tvingar ingen att läsa min blogg, det är ditt egna beslut. du kan säga exakt vad du vill men nt fan tänker jag sluta skriva på mitt sätt bara för att jag får en anonym kommentar från en feg jävel som nt ens klarar av att skriva sitt eget namn. jag står för det jag skriver i min blogg och skäms nt på något sätt. men när man nt ens klarar av att skriva sitt eget namn , det är fegt! eller kanske är du rädd för att jag ska veta vem du är? men så jävla smart äru tydligen nt eftersom jag har ju ditt IP nummer. så om jag vill kan jag lätt kolla upp vem du är. men en sak ska du iaf ha jävligt klart för dej, JAG TAR NT ÅT MEJ ÖVERHUVUD TAGET. sen om du är beroende utav mej är ditt problem. i know you love me :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad kul att jag har hittat till just din blogg. Besök gärna min.

2010-04-11 @ 13:19:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevligt!=))

2010-04-11 @ 18:39:40
Postat av: Eva

Bra skrivet Emelie .

Det har du rätt i. Du får skriva precis hur du vill din blogg .

2010-04-11 @ 19:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0