dålig uppdatering

kass uppdatering igår kväll och idag, i know. men förlåt om jag har ett liv då? och dessutom har jag nt haft nån lust heller efter att jag fick beskedet igår att Matilda flyttar långt utav helvete ifrån mej på fredag! har vetat rätt länge att hon skulle flytta snart, men nt så här snart! och just därför har jag nt uppdaterat idag för har vart i skolan sen umgåtts med bland annat min bebis så mkt som möjligt innan hon flyttar.

i alla fall, skoldagen idag var väll sisådär, kunde nt le lika mkt som jag alltid gjort i Matildas närhet nu när jag vet att hon snart lämnar mej och allt. men jag ska va stark! klarade mej igenom halva dan tills vi hade lunch, träffade då på Kimpah och Nicke. vi tog en så kallad rökpaus med dom sen hade vi lektion, so. efter den skulle vi igentligen ha no och engelska. men vi, alltså jag Nathalie och Matilda hoppa dom och drog och mötte Tobbe istället. var så grymt länge sen jag träffade honom! :o vi gick hem till han en stund och jag fick en pirog för höll på att hungra igäl! hihi så snäll som han är :) sen drog jag med Matilda å Nathalie ner på stan ett tag för att spendera lite tid med min älskling Matilda. runt halv fyra nån gng tog jag bussen hem och sen har jag nt gjort särskillt mkt vettigt efter att jag kom hem. & nu har jag tappat lusten att skriva också så vi hörs. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0