onsdag

Dagen idag har varit helt okej, träffat mkt folk och så. dan börja med att jag missa matten på grund av försovning imorse. men gjorde mej i alla fall iordning och messa Matilda, hon tog 7an hem till mej så vi gick härifrån tillsammans till skolan. vi gick upp till gympasalen och kolla på alla dom andra som var med på idrotten ett tag sen roa vi oss själva lite hah. ;)sen efter det hade vi typ as lång rast så först gick vi och åt sen satt vi och vänta rätt länge på att Emil skulle komma och träffa oss en snabbis. men eftersom han aldrig kom så drog vi iväg till donken och köpte glass hihi. chilla där ett tag sen så gick vi tillbaka till skolan, träffa Emil en kort stund sen hade vi svenska som vi typ kom alldeless försent till och missa hela utom typ fem minuter eller nåt. sen hade vi no och sen när vi sluta drog jag, Matilda, Nathalie och Fredrik till ica med Danielle, Michelle och Isabelle. sen vidare till stan utan Michelle och Isabelle. vi gick till musikens hus för att gå på toa och sen ner till station där vi mötte upp Tobbe och Kim. haha jag och Nathalie sprang som idioter ner för att hinna träffa Kim en snabbis innan han gick på tåget. sen kom Erik också, men han och Tobbe tog bussen nästan dirr till bjk där dom skulle hämta Tobbes moppe som han ska ha till helgen. medans vi andra gick med Danielle till hennes buss. sen blev det att gå och möta Henke en snabbis, Matilda stanna med han och tog bussen medans jag och Nathalie gick och träffa på Markus. han gick med oss ett tag sen gick vi själva till skopunkten och kolla på ett par skor jag bara ska ha! :) men i alla fall så sen köpte jag lite godis sen innan jag tog bussen hem. nu har jag nt mkt mer att säga, men kan bjuda på nåra bilder från dagen:








Jag ser mupp ut på bilderna & pallar nt skriva nå undertexter på dom!
men that's life .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0