torsdag - Matilda flyttar

shaow alla!
Gick upp cirkus 7 nånting imorse? hoppade första lektionen som var so och messa Matilda att hon skulle smsa mej när hon var vid stora torget typ. så de gjorde hon och då började jag gå mot skolan. kom dit och fick vänta bara nåra minuter tills hennes buss kom. Nathalie kom gåendes mot oss och vi gick till klassrummet. sen minns jag nt ens vad vi gjorde förens matten börja hahah, då vi gick till datan och kollade på AA som jag igentligen såg hela avsnittet igår men ah. sen vare lunch och dom andra gick och åt. sen när vi skulle kolla klart på AA avsnittet så gick brandlarmet och vi blev tvugna att gå ut på skolgården. stog där ett litet tag sen gick vi till willys och stötte på Isak och Alex på vägen. inne på willys handla Matilda lite saker till hennes 4 timmar långa resa hon skulle ha efter skolan till härnösand. sen så tillbaka till skolan, jag och Nathalie satt en bra stund då och var sociala mot Lelle. efter ett tag kom Robin och Timo också. men i alla fall så efter det hade vi slöjd , vi gick dit men fick gå ganska så snabbt igen. jag, Nathalie och Fredde följde Matilda till bussen som gick vid willys. vi fick vänta i mer än en timme men hade välldigt trevligt så det gjorde inget. :) cirkus tre kom hennes buss och hon åkte iväg. kändes som ett hårt jävla slag i magen att veta att jag nt kommer träffa henne dagligen mera. men så vi tre gick tillbaka till skolan och Fredde tog sin buss medans jag följde Nathalie till hennes mor och far och nåra fler som hämtade upp henne vid skolan. sen efter det drog jag hem. käkade lite nyss för att jag höll på att dö av hunger men nu är jag mätt och belåten.

Ska försöka lägga mej ganska så tidigt ikväll eftersom att jag ska upp redan vid 7 nånting imrogon för att gö mej iordning och sen ta bussen ner till stan och se på forsränningen som börjar klockan 10 tillsammans med min söta kusin Madeleine och hennes kompisar som jag aldrig träffat förut. kanske så kommer Nathalie in till stan också och hänger med oss. men vi får väll se hur de blir med den saken. venne vad vi hittar på efter forsränningen, men det visar sej väll. ah nu har jag nt mkt mer att säga så vi hörs!



Älskar dej och hoppas att du får det bäst i härnösand! <3


& för er som undrar, vi är NT lesbiska.
bara vänskapspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0