valborg

Freeeedaaag idag då! :D
gick upp feta tidigt imorse, typ sju ringde mobilen men låg kvar till halv åtta. sen så tog jag mej upp och fixade mej. vid cirkus fem över nio så kommer jag på att jag måste rusa till bussen som går tio över haha! men hann med den i alla fall, trotts att den kom preciis när jag kom dit. i alla fall så väl nere på stan gick jag och mötte Natta på stationen där hennes buss stannade. messade Madde direkt då att hon skulle komma och möta oss vid C1. så hon och typ agge kom dit. seen gick vi och fixa cigg till Natta och sen vidare till ån där vi träffa på en massa folk. typ tina, my, erika och massa massa fler pojkar och flickor. :) vi stannade där och kollade lite grann på forsränningen sen gick vi till stads parken. där blev det att röka vittenpipa och dricka massa och sånt dära. efter ett tag blev typ jag, madde, natta och erika akut toa nödiga! hahaha, så vi sprang till massor av olika ställen för att gå på toa men det var ju fullt med kö överallt juu. tillslut hitta vi en resturang, visst var det kö där med men erika och madde stanna där och gick på toa medans jag och natta sprang till station och skulle kolla om det var mindre kö där. men så fan heller, så vi gick till musikenshus ist och där var det typ ingen så där gick vi på toa då. sen mötte vi upp madde och erika vid donken och köpte glass sen till station för att hämta pengar av maddes mamma/min moster, asså vi är ju kusiner haha. :) sen tillbaka till stads parken och fortsatte där. men aina gick ju runt där hela tin så nt fick vi ha drickan ifred heller. det sluta med att dom hällde ut flera liter utav drickan vi hade. så då drog nåra och köpte nytt sen gick vi till typ gula stigen eller vad fuck det hette haha? asso det ligger typ efter sjukhuset, läängre upp däråt. men den där jävla cp stigen upp till skogen kan ta sej nånstans!, så fucking jobbig! men vi tog oss upp iaf haha. dit upp pallade iaf inga poliser ta sej så där fick alla ha drickan ifred. vi satt där en bra stund och skratta hur mycket som hällst! vi var väll typ runt 20 pers eller nåt till och från. :) efter ett tag gick nåra iväg och köpte korv och sånna saker för vi skulle grilla. sen hade tiden runnit iväg helt! och jag och natta gick och fixa cigg sen till musikens hus för att gå på toa, men det var stängt! fuck dom asso! så ah tog bussen hem. eller hem och hem, till syster och käka där. sen så gick jag hem hit för jag pallade nt med att vara kvar där. vill igentligen tillbaks till stan till dom andra, men jag pallar värkligen nt, för är extremt trött. men den här valborgen var den bästa, helt klart. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0