en dag med bästavän


- mmmuppbild !

Vart med Amanda hela dagen tyyp vi gick först runt på stan och leta efter nån leksaksbutik vilken som hällst haha låter sjukt men men. när jag tillslut kom på att leklust finns så var det stängt och allt :S så hitta vi BR istället funkar lika bra haha!(y) men nu till saken vi var där för att vi skulle hitta nån present till Amandas lillebror Elliot som fyller år imorgon grattis till han i förskott! :) vi flumma som fan men tillslut hitta vi en leksaks hellikopter till han så vi gick och köpte glass, amanda bjöd snäll som hon är! sen satte vi oss och vänta på bussen i 13 min. väl hemma hos mej snacka vi lite privata saker som ni små nyfikna läsare nt har med att göra !;) sen fika vi lite och åt mat på de. sen följde jag henne till bussen. som jag sa tidigare, jag skulle ha det bäst idag och det hade jag!


En rolig konversation (stavning?) som Amanda hade idag med hon i kassan på BR.

kassan - vill du köpa batterier till också?
Amanda - men den funka ju ?:o
kassan - men det är bara test batterier.
jag och Amanda - hahaha! aha..


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0