funny day

hejhej varnade ju er för att det skulle bli dålig update på bloggen idag att jag skulle va lite off och så blev det också. har haft fullt upp hela dagen tills nu då. i alla fall så gick jag ut och mötte pär som kom med bussen typ tolv nånting ? ah nåt sånt sen gick vi in till mej och gluttade lite film sen så drog vi till nyby och träffade sebastian och pontus venne varför men trevliigt var det ! förutom att sebbe spruta vatten på mej huhu :( nejdå men det var nt så farligt jag klara mej jag sitter ju här och skriver nu ju såå ;) och ensam tjej var jag ju också;) i vilket fall som hällst har jag typ dött av garv idag när dom där grabbarna tönta sej hah. seeen skulle sebbe iväg och typ köpa skor haha? så jag och pär åkte hem till mej där vi sncka massa åså vi orkade fan nt kolla mer film hah! trotts vi bara kollat två tidigare men endå :) och nu ganska så nyss gick han till bussen. så har min dag sett ut i alla fall ingen idé att jag ens frågar vad ni gjort för ingen kommer att svara i alla fall hahaha så mobbat!

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0