my idag

nuuuu känner jag att jag kan börja blogga igen även fast humöret nt är riktigt på topp. men idag blir det bio med My i alla fall och det kanske kan få mej att tänka på annat. efter bion drar vi hem till mej sen vet jag faktiskt nt hur kvällen blir. det enda jag vet är att jag måste ta tag i städningen när hon gått hem. gissa varför? jag ska få en ny säng! wiho! lilla jag är överlycklig över det just nu eftersom jag bara har en 90 säng och ska få 120 fan så mycket bättre! på tal om annat nu då, imorse vaknade jag halv två av att jag blev väckt fyy jag hatar det! försökte så klart somna om men det gick nt så gick upp och käka frukost sen har jag nt gjort ett skit på hela dan rent ut sagt. eller jo jag hoppade in i duschen för en stund sen och ska snart sminka mej för tar ungefär halv sex bussen till stan & bion.

laaaaatero


Kommentarer
Postat av: Tan0

:)

2010-08-06 @ 13:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0