<3

Var i nyby igår igen haha och det var grymt kul! :d orkade aldrig blogga igår när jag kom hem för klockan var liksom halv ett typ. men i alla fall allt börja med att matilda kom hem till mej och sen ganska direkt drog vi till nyby där vi mötte upp sebbe pär kimpah och alex om jag minns rätt haha! vi drog hem till pär och chilla i soffan med massa film och grejer tills matilda och jag skulle gå till willys för att köpa lite grejer men alla dom andra joina också dit. sen när vi kom tillbaka fortsatte vi kolla på film och myys var det;) ännu roligare var det när jag snodde sebbes keps haha! men vaddå den var ju snygg och ännu snyggare på mej fan, believe me;)) sen typ vid halv elva nån gång så drog vi hemåt jag och matilda tog bussen till stan där vi köpte nånting till hennes mamma och sen gick vi till donken. kom som sagt nt hem förns typ halv ett igår och då gick jag nästan direkt i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0