skola på fredag



sitter här i köket och pratar lite med mammi i väntan på att min syster ska komma hit ett tag venne varför men så äre. dessutom fick vi ett samtal från skolan idag och dom kom med beskedet att jag ska få börja på ekeby 2! me like. ;) som det ser ut nu ska vi dit och hälsa på typ på torsdag sen på fredag börjar jag där. ska bli najs fast har aldrig sett facen förut :O haha! men antar det löser sej bara jag kommer dit. jag har ju trott hela tiden att jag skulle bli ensam tjej där bland massa killar vilket igentligen nt hade gjort nåt med tanke på att jag kommer fan så mkt bättre överrens med killar än med tjejer för där blir det bara catfight ;) men nu visa det sej att det är jag och en tjej till som ska va där plus en massa killar. undra vad det är för brud igentligen tänk om hon är värsta bitchen eller nåt haha :S jaja det visar sej väll man ska nt förvänta sej det värsta.

/take care

 


Kommentarer
Postat av: Matilda karberg

HAHA! hon är säkert lika bitchig som jag ;)

bäst hon passar sig raaawr ;) annars kommer jag

2010-08-31 @ 17:49:37
URL: http://mkarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0