smarta jag asso

känner att jag kanske borde uppdatera? men det finns inget att skriva om. har nt gjort ett piss idag men som det ser ut nu ska jag till nyby och träffa några sen och då har jag ju gjort nånting idag i alla fall. fast det lär bli efter sju då för sebbe har träning först.

har även tanken på att byta header men eftersom jag bytte data försvann ju mitt photoshop så måste fixa det på nytt först. men först och främst måste jag lyckas få tillbaka mitt webcam program som jag varit duktig och lyckats tagit bort från datan fan vad jag är smart! eller nt. nej men det var så att jag råkade ta bort det nt med flit men i alla fall så är det borta och det hamnade nt i papperskorgen heller fuck that! camen funkar alltså nt just nu så ja på nåt sätt måste jag få tillbaka det frågan är hur mhm. får väll fixa en tillfällig header i nåt annat bild program då för har ledsnat stort på den jag har nu.



/ take care,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0