nyby


Kimpah&Sebbe.


dom bjuder på en video också ;))


Vaknade nästan nyss, kanske dags att berätta om gårdagen nu så kim slutar tjata ? haha ;) i alla fall så höll jag till i nyby hela kvällen med massor med folk först bara med sebbe kimpah och matilda sen kom det massa fler som jag nt orkar räkna upp haha. skojjsigt hade vi i alla fall. efter ett tag gick vi och mötte upp micke och raber haha fråga mej nt varför dom bara kom. jag och matilda drog nt hem förens klockan var typ halv tolv eller nåt sen stanna vi på stan ett tag för missade min buss precis för att hon skulle köpa nånting i en kiosk på stan. sen gjorde det ont att säga hejdå till na igen för idag vid ett åker hon tillbaka hem till h-sand :(( jag klarar mej nt utan dej bebis! aja kom i alla fall nt hem förns typ 12-halv 1. då satte jag mej vid min nya älsklings data som jag fick hem igår puss på den! fast det är en sak som är drygt på den men jag kommer väll vänja mej antar jag.

& förresten igår innan jag drog till nyby så hade jag haft en riktigt trevlig dag på stan med my. vi gick runt och shoppa massa och sen fikade vi. orkar nt lägga in bilder på allt jag shoppa men det var en massa fint i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0