åt helvete

Vet ni vad ? bloggningen suger. för er som inte märkt det alltså. & vet ni vad ? jag vet inte hur länge det fortsätter så. har ingen som helst lust att blogga igentligen skulle jag till och med gått till syster den här kvällen men jag har så fkn ont i magen och mår inte alls bra för övrigt heller så jag skippa det. jag vill bara att folk låter mej va just nu känner inte för att prata med någon allt är åt helvete! tänker inte blogga som om ingenting och låtsas att jag mår prima för det gör jag inte. jag döljer inte känslorna här i bloggen för det är min blogg och mina tankar så skiter fullständigt i vad alla andra tycker om vad jag skriver i bloggen. nu ska jag sluta skriva för känner att det här endå inte leder någon vart.. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0