dag 17

dag 17 - mitt favoritminne

Det finns så många minnen både bra och dåliga.

kommer till exempel aldrig att glömma när det bara var jag Tobbe och Natta. det var vissa dar i 8an om jag minns rätt som vi var som tajtast då ingen/inget kunde splittra oss ifrån varran. dom dagarna med er var nog ett utav alla tillfällen i mitt liv som jag skrattade som mest. och vet ni va? jag ler fortfarande bara jag tänker på det. kommer ni till exempel ihåg när vi skulle gå till mixmix och det i vanliga fall skulle tagit kanske 45 minuter dit om man gick? men för oss tog det fyra timmar. inte för att vi gick onödigt sakta men för att hela tiden fick vi skrattanfall och blev tuvgna att stanna kommer ni ihåg då vi satte oss ner på marken mitt på gå banan för att vi knappt kunde andas pga allt garv? folk kollade jätte konstigt på oss då men det brydde vi oss inte om för bara vi hade varrandra så mådde vi bra.






kommer för övrigt heller aldrig att glömma dom andra dagarna i brantan då vi alla höll ihop.
i miss it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0