dag 2

dag två - min första kärlek

Haha jaduu. venne vad som menas med 'första kärlek' men jag tar det som den allra första då blir det väll min barndomsvän Sebastian för mej. vi var välldigt små ungefär 3-4 år då vi bodde grannar i gränby och lekte typ tillsammans varje dag haha gulligt. sedan flyttade vi och allt mer med åren så tappa vi kontakt. men för kanske ett halvår sen så hittade jag han på bilddagboken och vi började snacka igen han hade förändrats, välligt mycket. både utseende messigt och hans sätt att vara. så nu idag har vi typ ingen konatkt alls tyvärr det är väll ganska tråkigt igentligen men det finns nog inte en särskillt stor chans att det skulle funka att ha kontakt i alla fall med tanke på hur olika vi är så skulle det inte funka i längden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0