dag 3

dag 3 - mina föräldrar

Vi börjar med mamma:
min mamma måste seriöst vara den bästa mamman i världen ärligt talat visst vi bråkar ibland och saker går åt helvete men jag älskar dej endå & det vet du! det spelar tydligen ingen roll vad du gör mot mej eller så jag kommer aldrig att sluta älska dej för du är min mamma och jag skulle inte kunna få någon bättre. jag hatar att vi bråkar rätt så ofta men jag älskar att det löser sej jämt. vilket fall som helst, ily.

pappa:
där är kontakten sämre och har dock alltid varit det med. har alltid bott med mamma för dom skillde sej när jag var ett typ i början åkte jag till pappa på helgerna och försökte vara där också så mycket jag kunde men ju äldre jag blev förstod jag mer och jag trivdes inte där alls längre. ville nästan aldrig åka dit jag grät till och med när dom lät mej åka dit mot min vilja och nu när jag har blivit större förstår jag dom bättre och jag kan se nu varför det blev som det blev har lite bättre kontakt med pappa nu men åker fortfarande inte dit som jag kanske skulle vilja då och då. kanske beror det på allt som hände när jag var liten? jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0