dag 7

Dag 7 - min bästa vän

Jag har amanda, den bästa utav dom alla och jag kan inte förklara henne med ord men här har jag gjort mitt bästa för att åtminstonde försöka:


Amanda Burwick,

har nu suttit i flera minuter och bara försökt formulera en text som går ut till dej men att få ord att bilda meningar var svårare än jag trodde. trotts det ska jag göra mitt bästa för att få dej förstå vad du är för mej. min ängel, baby, älskling, habibi, bästavän, blodsyster, tvillingsjäl, mitt hjärta, mitt allt. hur ska jag nånsin kunna förklara dej med ord? det finns flera hundra språk med flera tusen ord med flera miljoner betydelser men endå, endå räcker det inte till jag skulle kunna sitta i flera timmar och bara skriva men vart leder det någonstans? jag skulle kunna berätta för dej varje gång vi ses att jag aldrig vill att du lämnar mej men vad tjänar det till? det finns inget verkligen inget som betyder så mycket för mej som du gör och det vet du. du är hon med ett hjärta av guld som jag älskar mest på denna jord du säger jämt att jag är finast men har du sett dej själv? världens finaste ängel jag svär! jag behöver inte sitta i flera timmar och försöka förklara mej för dej hur jag mår jag behöver inte känna att jag är världens idiot i din närhet bara för att jag gråter hos dej kan jag vara mej själv. att inte säkert veta om du nån gång kommer lämna mej gör mej svag men att fortfarande se dej i livet vid min sida gör mej hel och stark igen. jag kommer nog aldrig att kunna förstå hur du kan vilja vara just min bästavän det är helt jävla omöjligt hur kan en sån fin person som förtjänar bättre välja mej i första hand? det är sjukt. har känt dej i 5 år nu och jag hoppas på fler! hoppar du hoppar jag! hand i hand livet ut tills döden skiljer oss åt.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh , tack så mkt vad glad jag blir ! sjukt fin blogg du har ! kramar

2010-12-15 @ 16:29:49
URL: http://nathaliiiez.blogg.se/
Postat av: juliaericson

Hejsan! tänkte fråga om du ville vara med i en tävling där det handlar om att gissa vilken film låten kommer ifrån? Skulle vara kul med många deltagare!

Vinnarna får varsin länk och det är ny tävling varje dag!



Om inte, förlåt för att störde!

Ta hand om dig.

Kram

2010-12-15 @ 18:55:48
URL: http://saviourtonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0