jul dagen

jag har inte bloggat idag, nej. därför att jag inte suttit vid datan på hela dan över huvud taget förns nu en stund på kvällen. Emelie var här och åt med oss idag och stanna ett tag efteråt med. har fått upp min nya tv nu också såatte sitter nu och små gluttar på den medans jag skriver här det är nån film jag inte kommer ihåg vad den heter men har sett den förut. på måndag ska jag träffa my marklund på stan och vi ska shoppa lite på mellan dags rean som kommer sen vet jag inte riktigt vad som händer bara att jag även kanske ska träffa my ahlinder lite senare också eventuelt. känns som jag ska träffa alla just nu eftersom det är lov har jag bestämt med många att vi ska träffas men vet ej riktigt när. aja ska väll återgå till tvtittandet nu och sedan gå och borsta gaddarna och bege mej i sängs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0