julbord i skolan

Juuuulbord så det bara skriker om det i skolan idag! hahaha helt jävla slut efter allt springande fram och tillbaka med mat till och från köket plus allt annat. men de lugnt jag lever ju i alla fall hah;) annars rätt chill dag i skolan idag måste jag säga inget pluggande eller någonting woho! fick även träffa Jasmines syter Amina riktigt trevlig tjej det där måste jag säga! ;) sen bar det av hemåt vid ett och sen dess har jag bara tagit det lugnt ska vänta tills Anton slutar vid halv fyra så jag kan få tag i han haha han ska ju trotts allt komma hit ikväll som det är bestämt men aja puss på er nu orkar jag inte skriva meer!



~ fyller ut med en gammal, sådär halvtråkig bild sen i somras ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0