min julafton


Bilder tagna förra julafton..



min julafton har vart okej, faktiskt. nu har hela dan gått och vi är inne på kvällen kom ganska nyss hem från släkten där vi vart halva dan och hela kvällen ganska lång tråkigt men det funkar. har ju åtminstonde några i min ålder att snacka med så det löste sej. vi åt, kolla på tv och snacka för fullt. innan vi åkte dit blev det att öppna paket här hemma dock öppnade jag några igår och ni vet ju varför sen ska jag öppna från min tredje syster när hon kommer hem från där hon är nu, utomlands. jag blev riktigt nöjd med det jag fick, har en ny mobil nu och en ny tv eftersom min andra låter för jävligt efter ett tag såatte det blir att fixa upp den imorgon. har även typ nästan två tusen i pengar plus lite andra saker jag fick så jag ska inte klaga. dock somnade jag ganska sent igår och vakna strax före sju imorse kunde inte somna om på typ en timme och när jag väl gjorde det så sov jag till halv elva. nae nu ska jag kolla om det finns nåt vettigt att se på tv innan jag ska sova. vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0