onsdag


sådär lagom fräsch bild från nån vecka tillbaks hah .

Hejsan hoppsan lillebror!
som karlsson på taket skulle ha sagt;) ;)
närå men seriöst nu. jag har vart i skolan idag faktiskt sedäär duktig chey! ;) nu är det ju bara två dar kvar den här veckan och det ska jag väll klara av eller? aja efter skolan läkarbesök och nu så är jag ensam hemma för det är föräldramöte i skolan som pågår just nu. vet ej när det slutar men tror nt det varar så överdrivet länge, faktiskt. och haha juste! höll på att glömma! fick väärsta skratt anfallet för kanska 45 min sen ? hahah serri jag dog! okej, intresant att veta? nej jag vet. men ah nu ska jag bara hoppas och be att jag får svar från en person på facebook såå hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0