today



jag idag.


- skapligt fräscha bilder där uppe jovisst sörru!
åkte till farmor och farfar today för att hämta/lämna julklappar. är ju trotts allt julafton om två dar och inte har jag fixat klart med klappar heller. illa. känner på mej att den här julen inte kommer bli alls som vanligt. knappt bra över huvudtaget. mina syskon är inte här nån utav dom till exempel, och har ingenting att ha på mej. & han är sur eller något och vägrar snacka med mej jätte kul, verkligen! eller så inte. den här julen kommer inte bli bra jag vet att jag borde ha posetiv inställning men DET GÅR INTE! om det blir som bestämt så åker vi förmodligen till släkten på julafton lite senare får se om det blir roligare då men det tvivlar jag på. jag måste träffa Amanda också seriöst! får se om det funkar i helgen annars nästa vecka för nu är det kris och för länge sen sist. fick även mina betyg hem idag eftersom jag aldrig gick till skolan igår och dom såg väll skapligt bra ut mkt bättre än i brantan i alla fall det kan jag lova. ehm nu orkar jag inte skriva mera är jävligt trött och så sjukt less på allting hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0