torsdag & vinter bilder

HEJ! för cirkus en minut sen hade jag tusen saker i huvudet om dagen som jag tänkt skriva ner här på bloggen men bara för nån sekund sen så försvann allt lika snabbt! haha.. var i alla fall i skolan idag och det gick alldeless utmärkt hela dan fast hade sån lust att bara ligga kvar hemma i sängen och sova igentligen men icke här är det skola som gäller fick dessutom tillbaka mitt engelska prov igår som jag faktiskt fick G på vilket jag glömt säga. är rätt nöjd med tanke på att vi nt hade repeterat någonting innan om det som skulle va med på provet fast att vi igentligen borde gjort de såatte mhm. sista lektionen idag var att fotografera lite utomhus nu medans det är vinter och jag gjorde det enbart mest för att det ingår i bild ämnet. fotade lite med kameran och även med min mobil så kan bjuda tre utav alla dessa bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0