bröllop

Hej! anledningen till att jag inte bloggat är för att jag var hos syster igår med massa i släkten det var meningen att vi skulle bli bjudna på middag och grejer bara för att men jag känner min syster och jag tyckte att det var liite för fint för att vara bara en vanlig middag och det visade sej ganska snabbt att det inte var heller när Micke & Malin kom hem. guess what? dom hade vart och gift sej vid stadshuset det var liksom så man inte ville tro på det men dom var jätte fina, verkligen! har nog aldrig sett min syster så där lycklig någon gång förut som hon var igår och hon såg verkligen ut som en prinsessa i sin klänning håret och allting. så GRATTIS SOM FAN! till er båda.



Kommentarer
Postat av: Agnes<3

Var med i min veckans blogg tävling & ha chansen att bli länkad på alla möjliga hemsidor, Hoppas att du vill vara med ;♥

2010-12-13 @ 17:14:20
URL: http://mattesflickkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0