dag 19

dag 19 - detta ångrar jag

jag har gjort många saker i mitt liv som jag ångrar. men det finns en speciell sak som jag inte kan ställa till rätta, som jag aldrig kommer få veta av mer. det är väll inget jag ångrar från djupet av mitt hjärta men något som sitter djupt, riktigt jävla djupt! jag varken ångrar eller inte ångrar det. saken är den att när jag flyttade från sala trodde jag allt skulle bli bra men det blev det inte. i alla fall inte riktigt bra. den första tiden var bara jobbig här men ju mer tiden gick ju mer växte jag ifrån deppritionen och allt det dära sen har jag fallit tillbaka då och då. från början gick det jätte bra jag hade fortfarande kontakt med dom bästa dom jag jämt umgicks med. alltså var allt som det skulle, nästan. förutom att jag bodde här och dom där men vi träffades i alla fall ganska så ofta men antar att nångång faller väll allt isär tillslut endå precis som det gjorde för mej. jag och min dåvarande bästavän fick det jobbigt emellan oss men inte trodde jag då att allt skulle gå såhär snett. men det var precis vad det gjorde det gick åt helvete rent ut sagt. vilket ledde till att jag tappa mer och mer kontakt med dom andra och tillslut fanns vi inte mer. nu pratar vi inte längre, vi hörs aldrig av. vi träffas aldrig och vi håller tankarna på avstånd. men jag saknar er, mer än jag någonsin saknat något förut. något som föralltid kommer stanna i mitt hjärta. ni kommer föralltid att stanna i mitt hjärta. det var er jag levde för och det är oss jag alltid kommer att leva för nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0