inte haft tid



Nu är det så att jag har inte haft tid att blogga över huvud taget eftersom att jag haft fullt upp med mina älskade vänner. igår ringde nathalie och väckte mej runt halv elva typ fick typ damp på ungen för jag hatar att bli väckt men hon skulle in till stan och undrade då om jag hade lust att ta mej ner på stan och träffas så hoppade in i duschen på med kläder och smink sen tog jag första bästa buss ner. träffade henne på torget så vi gick och kolla lite kläder och grejer och jag shoppade ännu lite mer ehe. sen vi gick till kk och tråka vi försökte få dit alla möjliga personer men ingen förutom fredde kunde/hade lust. hade fan inte träffat han sen typ kulturnatten tror jag så det var fan i mej dags. vi chillade en stund på kk sen när dom stängde gick vi till mcdonalds och träffa madde, dina och hennes kille sen drog natta hem och dom andra till hemköp så jag tvinga in fredde i lite klädaffärer haha snällt! ringde matilda och fick ner henne till stan så vi gick runt där lite sen till hemköp sedan bussen hemåt. matilda sov hos mej inatt i min säng också myyys! förutom att hon snarka så in i helvete i mitt öra! och jag drog tydligen henne i håret men det led inte jag av som tur var:) kollade film och somnade inte förens halv tre inatt vaknade sen utav att hennes mobil ringde vid sex på morgonen sedan somna vi om och vakna igen vid halv tolv. vi åt frukost sen följde jag henne till bussen ganska nyss och nu ska jag alldeless strax fixa mej med smink och byta kläder tills ikväll då jag och my ska va på stan och träffa massa folk. ska bli najs! hon kommer väll hit vid 5-6 nån gång sen drar vi ner till stan. vet ej när jag kommer hem såatte ni får helt enkelt klara er utan mej puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0