bad update

bad update, i know.
men det kommer kanske fortsätta så tills helgen är slut.
jag venne, men har ingen blogg lust alls.
vill bara bort härifrån! bort från alla idioter!
packa väskan och bara sticka iväg till nån kompis i sala.
men, det är ju skola på måndag så nt så stor idé nu.
även fast jag vill, vill, vill!
fuck uppsala. pallar nt med det mesta folket här.
det känns hopplöst att bo i uppsala just nue.


iaf, kommer folk hit imorrn runt 4 typ. så blir nog sängen runt 11 kanske? eller nåt. och jag hoppas värkligen att jag lyckas sova mer inatt! men aja, även om jag nt är på topp humör just nu, så hoppas jag att jag iaf är på liiite bättre humör imorrn. eftersom att det är väll nt så kul för alla andra om jag sitter och ruttnar för mej själv inne på rummet. like someone should care? men även om jag vill vara ensam så får jag väll försöka vara lite social mot dom ändå. det är ju trotts allt nt så jätte ofta dom är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0