bio

shaow bloggen.
har nt gjort ett skit idag rent ut sagt haha.fixade till mej för att jag igentligen skulle till gränby idag. men sen blev det ändrade planer och det blev att stanna hemma. men för ca en halvtimme timme sen så smsa matilda mej och frågde om jag hade lust att gå på bio med henne ikväll, och självklart sa jag ja eftersom jag nt hade någe annat inplanerat. så ringde jag upp henne och vi bestämde att vi skulle gå på farsan eftersom att det nt fanns så många filmer som värkade bra att välja på tyckte vi. så ska äta hemmagjord pizza om ett tag sen blire att ta bussen ner till stan halv 8 typ. eftersom att bion börjar klockan halv 9. blir nog riktigt najs. :) efter bion så vet jag nt vad jag hittar på men förmodligen blire hem om vi nt hittar på nå annat. det märker ni väll. för om det blir sent innan jag kommer hem så uppdaterar jag imorrn annars kanske jag hinner gö det senare ikväll. det får bli som det blir. skulle igentligen ha träffat amanda på sportlovet med. men nu har ju i stort sätt hela lovet gått så venne om jag hinner det nu eftersom att imorrn ska jag kanske ner på stan och träffa farmor och så. å sen på lördag kommer det folk hit och firar mej och roine. såatte, ha det bäst så uppdaterar jag när jag kan puwsss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0