dålig sömn

Det är sjukt att jag är vaken nu, jag vet. men har nt kunnat sovit på hela natten typ. ungefär fyra timmar har jag lyckats sovit inatt. men jag har anledningar till varför. kom hem vid halv 12 igår kväll typ, och då blev det sängen fast jag nt var ett dugg trött. sen så fick jag veta saker och ting och ringde upp matilda. efter typ en halvtimmes snackande med henne ringde henke mej. efter det skulle jag sova men det gick fan nt. dels för att jag mådde sjukt illa, vilket jag gör nu med. kanske håller på att bli magsjuk eller nåt? det känns så iaf. men annars var det väll dels för att jag hade så mkt tankar i huvudet och mådde dåligt över dom också. för att det känns som att jag har förstört för andra. ah, mer tänker jag nt säga här i bloggen punk slut. sen får vi se om jag lyckas ta mej ner på stan idag med mitt illamående eller nt. för som det känns nu är det ingen bra idé. men vi får hoppas att det blir bättre efter att jag ätit frukost sen, men jag tvivlar på de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0