söndag

Söndag idag då.
hade hela tjocka släkten här igår. var riktigt trevligt faktiskt.
orkar nt berätta in i minsta lilla detalj men trevligt är ordet för igår.
blev massa god mat och efterrätt och såå.
sen kollade jag på film med Jennie och sen blev det melodifestivalen.
brukar nt vara så jäättee intreserad utav melodifestivalen.
men det var helt okej igår, faktiskt.
sen efter typ halva melodifestivalen kom Filip hit med.
trevligt trevligt.
dom gick väll hem efter tolv nån gång.
då blev det sängen dirr för mej.
för var typ sjukt trött, fråga mej nt varför .
fattade knappt skämten som Filip å dom andra drog.
det tog ett tag innan jag fattade själva skämtet och började skratta.
hahah, men sån är jag. trött och dålig humor. that's me. :)

nuu ska jag gå gö annat ett tag.
bloggar senare .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0