farsan på bio

kom hem tyyp nyss. för kanske en kvart sen men whatever. har som sagt varit på bio med min älskade Matilda idag. vi hade bestämt att mötas på stora torget vid 10 i 8 men matilda missade sin buss så jag satt där i typ 40 minuter och frös igäl medans jag väntade på henne. när hon äntligen kom så fick vi typ springa till bion för att nt missa filmen. väl utanför så kunde vi nt bestämma om vi skulle ta filmstaden eller spegeln haha. efterblivna som vi är :) men tillslut blev det spegeln. det var en jävla massa reklam innan filmen som alltid. men när den väl börja så kunde man nt sluta skratta. helt seriöst, jag visste nt vart jag skulle ta vägen. sjuuk humor har vi ,helt klart. bion slutade typ efter 10 nån gång tror jag? då gick vi till station och träffade Vito och Henke. najs najs. chillade lite där men jag frös typ igäl! så fick låna Matildas vantar så snäll som hon är tihi :) men glömde att ge tillbaka dom till henne så har med mej dom hem hahaa. men hon får dom på lördag då vi ska träffas igen. men iaf så typ klockan halv 12 följade Matilda med mej till bussen. men måste bara påpeka att det var sjukt roligt att kasta popcorn överallt och på varran efter bion, right Matilda? ;)) haha men man måste ju få ha kul ibland också juu. men blir snart sängen fast jag nt är ett dugg trött! ;oo men bara för att jag ska upp typ 11 imorrn ? för ska ner på stan och träffa farmor och så en snabbis. sen efter det har jag inget för mej, så om nån vill hitta på nåt,, smsa! ;d


Blev inga bilder.
men istället kan jag bjuda på en bild från förra ggn jag och matilda var på bio.


lite suddig, men det får man leva med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0