ålandsbåten

Var ju på ålandsbåten igår var väll helt okej förutom att jag mådde fett illa. seriöst hade tagit en tablett innan för att jag nt skulle må illa men den hjälpte tydligen nt så fick åksjuke tuggumi av nettan filips mamma istället och det funka hur bra som hällst! i bussen till båten satt jag med filip dåe och vi snacka massa åså. sen i bussen hem dissa han mej totalt haha :( men skit samma jag klara mej. ;) köpte lite godis i taxfree också h3h3h3. och drack en drink på båten. vi åkte klockan 1 med bussen till båten och kom hem igen med bussen vid strax efter 9 snacka om att jag var trött! gick direkt hem och sov tyyp. i vilket fall som hällst så är jag hemma nu och dum som jag är glömde jag ställa klockan igår så jag lär skynda mej lite hehe. föör ska träffa matilda och gå runt på stan lite sen får vi se vad som händer tills klockan blir halv 9 då vi ska träffa filip och hans kompisar haha! såatte kommer nt ha tid att blogga mer idag heller så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0