fredags kvällen

Jag varna er för no update igår och så blev det också. men bara för att jag är så snäll så uppdaterar jag väll med ett litet inlägg nu då haha. som sagt drog jag och käka med my på donken igår och efter det gick vi hem till mej där vi börja med att kolla på två filmer. sedan så blev det att sjunga sing star haha såå najs asso! vi hade öppet fönster för att det var så sjukt varmt i mitt rum men utan en tanke på att alla grannar måste ha hört oss, opps haha. fast det kallas väll att bjuda på sej själv right ? ;) sen när klockan var cirkus 11 nånting så drog hon hem och våra röster var helt förstörda, trodde jag nt skulle kunna prata idag but i can! :D haha;) aja men det var allt jag hade och säga hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0