godis

shuuuu!
ni som känner mej vet ju att jag kan få värsta rycken ibland haha.
ungefär som det jag fick nyss,
satt och snacka med folk på msn när jag kom på att jag bara måste ha godis!
så började sminka mej och mitt i allt ringer kim och vill snacka.
men jag hade nt tid såå.
fixade mej klart och drog till ica,
sen ganska nyss kom jag hem igen och nu sitter jag och tjockar mej med godis
ehe ;$$
aja i vilket fall som hällst så är jag ensam hemma enda tills imorgon.
såatte undra vad jag ska hitta på ? ingen aning faktiskt.
film kanske? jag venne.
men en sak är säker jag tänker nt sova!
utan jag ska tvinga folket i min kontaktlista att va vakna och sociala:D
ah men puss på er och ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0