kvällen igår




Igåår kom matilda till mej vid 7 tiden nån gång kanske?
sen chilla vi ett tag hos mej innan vi drog ner på stan.
vi gick till donken och beställde två glassar var!
asso shiiet jag trodde jag skulle spy efter det haha!
sen satt vi där och snacka om två personer bland annat ett bra tag
tills klockan blev typ elva och jag tvinga matilda med mej hem(a)
sen vid ett tiden på natten typ så följde jag henne till bussen.
& idag vid fyra tiden typ så åker hon till köping sen vidare till h-sand,
vilket betyder att jag nt kommer träffa henne på flera veckor!!:(
men i vilket fall som hällst så ska jag åka upp till henne nån dag åså,
så mej slipper du nt undan så lätt sörru ;)
har i alla fall tillbringat minst en vecka av tiden hon vart här med henne.
och det har vart underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0