kvälls inlägg

Dagen idag har spenderats på stan med nathalie. vi gick runt och kolla i lite affärer sen köpte jag en läsk att dricka för kände mej svimfärdig nästan. och lite senare när den var slut så var nathalie räddaren i nöden haha bah för hon hade vatten med sej som jag fick smaka av så att jag nt svimma i värmen. sen så satt vi i stadsparken och chilla lite tills klockan blev ganska så mkt och vi båda tog våra bussar hem.

& nu sitter jasg här i mitt rum och snackar med emelie & matilda på msn för fullt samtidigt som jag dunkar musik såå najs!


& vet ni vad!? jag läängtar som faan tills den 14 då matilda kommer till uppsala igen wiiee! det är bara fyra dagar kvar. sen den 18 - 21 juli ska hon typ sova här hos mej och vi ska ha dunder kul! vi ska röja stan och hela fucking uppsala juu hahaha. sen den 20 fyller den lilla sötnosen år och vi ska förmodligen va med nathalie och tobbe och kanske fler och dricka. kommer hitta på så mkt mer och ta massa bilder som jag sen kan lägga upp här på bloggen. asso seriöst vi är helt enkelt BÄST. right matilda!? har saknat den tjejen sjuukt mkt alltså.♥


.iloveu.

Kommentarer
Postat av: Matilda karberg

såklart bebiii!!!!!<3

2010-07-10 @ 22:32:59
URL: http://karberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0