måndag

Var ensam hemma hela kvällen igår och hade typ inget att gö så jag somna ganska så tidigt redan kvart i elva. sen vakna jag igen när dom andra kom hem mitt i natten av att dom stöka runt i lägenheten och i mitt rum också en massa. asso åhh hur tänker man då om nån sover och man håller på och fixar in med en madrass i mitt rum!? blir så irriterad, men jag somnade i alla fall tillslut sen igen. hade dessutom ställt mobilen på ringning klockan nio för att träffa my hahah ovanligt vah? ;) nej men seriöst vi skulle sola men det var nästan ingen sol så vi gick in till mej och sjöng singstar efter ett tag istället hahaha vi är grymma på det alltså! hah! när hon gått hem sen så åt jag lite makaroner och korv med tanke på att jag nt ätit nå frukost typ. men aja det var allt.


xoxo
/emeliestockelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0