mobil bloggar

Hej. Jag vet att jag sa att jag nt skulle kunna blogga nånting nu när jag är ute på landet men jag tänkte att jag kan ju iaf mobil blogga, bättre än inget right? Såatte igår var vi ner till vattnet och skulle bada fast jag kan nt eftersom jag är i "lingon veckan" i månaden you know;) ganska tråkigt faktiskt men that's life. Sen på kvällen när jag skulle sova så låg jag först på golvet på madrass men tillslut så fick jag flytta ut till ett annat rum för kunde fan nt andas där inne det var sjukt mkt damm under sängarna. Så tog lite astma sprey och la mej i det andra rummet men nt fan blev det mkt bättre visst kunde jag andas men det var tusentals jävla mygg! Asso jag höll på att bli tokig så gick och fixa lite mygg sprey sen så bet dom iaf nt men dom surra i mina öron heela tin! Seriöst fick damp. Fast somnade tillslut iaf trotts att halva natten gick åt att smälla mygg. Aja nu ska jag va lite social här men puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0