nyby

Dagen idag har spenderats med matilda, kimpah, alex, per, tobbe & michelle. allt började med att jag precis hade kommit hem från landet då jag fick sms av matilda att jag helt plöttsligt skulle joina henne till gimo haha! så jag gick in i duschen och sminka mej i en jävla fart medans hon var påväg hem till mej, blev precís klar när hon kom. men det blev aldrig att åka dit sen utan istället gick vi till ica och köpte vegetariska chips haha! asso det är vanliga pringles men det står på dom att dom är vegetariska så ah haha. sen tillbaka hem till mej och efter ett tag kom kim och då gick vi mot gränby och mötte diana och henne kompisar för att matilda skulle få tillbaka sitt bankomat kort. sen vidare till nyby där vi träffa resten av folket. var där vid skolan ett tag tills vi sedan gick hem till alex. där satt vi tills typ efter halv tio nån gång då jag och matilda skulle till bussen och kim joina oss dit. bussen kom precis när vi kom fram fast vi fick springa sista biten haha! tack kim för att du stoppa bussen ;) sen så bytte vi buss på stan till 7an som vi tog hem till mej. vi båda hade fett skitiga fötter eftersom vi gått barfota nästan hela tiden pga skavsår så blev tvugna att tvätta dom dirr när vi kom in. sen åt vi lite vilket jag nt gjort sen imorse så var rätt hungrig. och nu sitter vi här och gör nt mycke alls. vi ska väll snart sova för kim ringer och väcker oss vid elva imorgon bitti eftersom jag ska åka ålandsbåten, ska försöka ta lite bilder jag kan bjuda på sen också pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0