snabb uppdatering

Vaknade imorse av att jag fick sms. kanske kunde vaknat på ett bättre sätt men ah haha. så jag gick upp käka lite yoghurt (stavning?) med flingor. dock åt jag bara nåra skedar sen ville jag nt ha mer haha! snart ska jag kasta på mej lite smink och grejer sen iväg till donken och käka lite där med my sen joinar hon mej hem och vi gluttar film hela kvällen. så räkna nt med någon uppdatering idag. nae nu ska jag typ fixa mej så vi höres!

förresten det där med david och han katt & pool var bara ett skämt åsido ;)


Kommentarer
Postat av: Neha

Jaadu, minns inte men du kanske hade kommenterat en blogg jag läst

2010-07-10 @ 00:08:37
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0