sooooolaa



söööndaaag!
Dagen började iaf med att jag gick upp redan 10 då jag hade ställt klockan. gick upp och åt frukost sen chilla jag lite i soffan medans jag kolla barnprogram som diana hade satt på tidigare haha! fanns inget vettigt att kolla på. hjälpe diana med lite saker tills jag sen fick skynda mej iväg till årstahallen och möta upp my där. vi köpte jordgubbar och sen la vi oss och sola, var ganska vindstilla så det blev välldigt varmt men det funka endå. låg ute ett bra tag innan vi sen gick upp till mej för att fixa en sak å sen åkte hon hem. fast vi ses imorgon igen för vi ska till fyrishov och bada dåå. kommer möta upp na vid kvarnen sen tar vi 13 till fyrishov. så ja jag kommer nt kunna uppdatera imorgon innan jag åker tyvärr. men ni får stå ut !;)
puss.


Kommentarer
Postat av: Neha

Åh jordgubbar:D

2010-07-05 @ 06:35:50
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0