update






heejsaan & förlåt för dålig uppdatering ehe ;$

men har vart på landet månd-onsd och har därför nt haft tillgång till data och idag har jag nt haft tid alls över huvud taget. igentligen har jag nt tid nu heller men vi kör på en snabb update (y) dagen idag började med att jag åkte hem från landet ganska så tidigt sen var det bara att äta hoppa in i duschen och till sist på med smink. sen fick jag lite lätt panik och sprang ut till bussen jag höll på att missa. hoppa av på stora torget och gick och mötte tobbe matilda och kim sen gick vi och mötte upp erik vid stads sen vidare till nyby där matilda och jag gick och fixa en sak på willys och dom andra gjorde nåt jag vet nt vad. seen tillbaks till stan där vi bytte buss till 7an och åkte till årsta och träffa michelle en snabbis. iväg till stan sen igen där vi gick olika vägar jag och matilda gick till central och chilla ett tag sen stötte vi på jonas så då följde dom mej till bussen och jag åkte hem har ätit för en stund sen och nu ska jag snart ner på stan igen och träffa matilda igen haha! venne när vi kommer hem hit sen
men det visar sej. pusspåer !



( gammal bild där uppe i know men det var så länge sen jag la upp en bild och palla nt leta ).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0