uteeee



shuuuuuue !

Dagen idag börja med att Natta ringde och väckte mej vid 10. men jag lyckades somna om och sov då tills två. sen gick jag upp, var ensam hemma så jag fixa lite frukost och så. sen har resten av dan varit ganska tråkig, det enda posetiva var att My smsa mej på kvällen och fråga om vi skulle ses så vi träffades vid brantan och chilla lite där tills vi bestämde oss för att gå till mcdonalds och ta en glass. satt även kvar där en stund och prata lite tills klockan var kanske halv 10 ? då vi drog oss hemåt båda två. & nu har jag skiiitont i mina stackars fossingar :( meeen ska väll ta och hoppa i säng nu typ för ska upp tidigt imorgon och lägga mej och sola mwhihi. och kanske My kommer då också och joinar (y) med detta säger jag ;godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0