landet - kräft fångande

HEJ!
nu är jag hemma igen wiho!
har som sagt vart på landet i typ tre dar nu och sovit där oså. orkar igentligen nt berätta men gör det endå, för er skull. såå igår kväll så kom filip och richard och tommy ut dit också. så vi gick ner mot badet och bada lite fast det var svinkallt, tyckte jag. tror ingen annan tyckte det men jag är lite kinkig dära. haha fail! i alla fall så sen gick vi upp och spelade kubb sen åt vi och sen försvann filip och richard ner till vattnet igen. sen efter ett tag kom dom upp till oss och visade att dom hade fångat en kräfta där fyy! asso ingen av oss visste att det fanns. men såklart leder det till att jag blev ennu kinkigigare på att bada där haha. fast jag följde endå med dom ner igen och släppte tillbaka kräftan och badade fötterna lite grann. sen försökte richard fördjäves att få tag i stimm fiskar hahaha! det såg bara föör roligt ut. och nt lyckades han heller. xd men efter det gick vi upp och var sociala med det andra folket som var där. sen när dom åkte hem gick jag och la mej direkt i stort sätt. men jag höll på att bli gaalen på två jävla flugor som promt skulle surra i mina öron! vaknade klockan sex på morgonen av det jippi -.-' fast tillslut kunde jag somna om när dom andra gick upp och öppna dörrarna så dom släppte ut dom säkert. sov då till cirkus halv tio då jag vakna av milian ingen ide att försöka somna om då ens. i vilket fall som hällst kan jag helt ärligt säga att det är jävligt skönt att va hemma igen. nt för att det är nåt fel på att va där nån gng ibland men för alla jävla insekter, dom tusen mygg bett jag lyckats fått trotts myggmedel, osv. skönt förresten att få sova i sin egen säng inatt, har nt gjort det på två nätter. jaja det var väll allt jag hade att säga men här är bilder på kräftan dom fångade;
 



& en video som filip filmade;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0