filmkväll med dom bästa

hhej bloggen .
tänkte passa på att uppdatera lite nu medans matilda är i duschen. har precis fixat mej lite och sådär för ska ner på stan med matilda sen och träffa lite folk. filip drog hem vid typ två nånting idag för han skulle till östhammar men jag kan helt ärligt säga att dom här två dagarna har varit dom två bästa på läänge. filip&matilda, ni är underbara! :) igår fick jag gå och möta filip dåe och sen gick vi hem hit och efter cirkus en halvtimme - 40 min så kom matilda med bussen och vi gick ut och mötte na. hade nt träffat min bebis på jätte länge ju så det blev en bamsekram! sen vidare till årstahallen där vi köpte mina och matildas älsklings biskvier, godis och läsk. sen hem och kolla på film. vi kolla på typ två och en halv film sen gick vi ut och tog kort och träffa kenneth och hans kompis en snabbis. sen in igen och fortsatte film tittandet. sen så skulle dom promt kolla på ice age 3 och den var så sjukt tråkig!, jag somna nästan. men mest besviken var jag nog på att det var engelskt tal och nt svenskt haha! och filmen efter det var också hur tråkig som hällst. så tillslut var det jag som somna hah. matilda somnade tydligen strax efter mej och sist filip. ovanligt nog var det jag som vakna först imorse :O asso det händer bara nt? jag som aldrig vaknar före 12?! aja matilda vaknade strax efter iaf så jag hade någon att prata med tills filip vakna. nån timme senare efter att vi vaknat så åt vi en grandiosa pizza haha. vi är för lata för att laga massa mat ;) nejdå men det gick i iaf. trotts att vi höll på att bränna den! så duktiga vi äär, hahaha! nej nu har matilda duschat klart typ så ska bara lägga upp bilderna ifrån igår sen ska jag va social mot henne cyaah!



filleee

emsa&tilda

dom bästa

vi igen

puuuuusss

kompispuss :D

kompispuss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0